پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403
ترجمه آنلاین میهن دیک، خدمات ترجمه تخصصی | MihanDic


MT+PE چیست؟

MT+PE چیست؟

امروزه با رشد روز افزون بازاریابی در دنیای تجارت،  ترجمه سریع و صحیح محتوا  یکی از الزامات  کسب و کار پایدار و موفق است. هر چند ابزاری همچون گوگل ترنسلیت تاحدی گره گشا برای شرکت و سازمان ها بوده است، اما پیشرفت های روز افزون آن، هنوز معایبی در کار وجود دارد که ممکن است برای همیشه مشتری از دست برود .

حال برای حل این مشکل، رویکردی ترکیبی به نام ماشین و مترجم از راه رسیده که از قدرت ماشین  ترجمه و مترجم انسانی به طور همزمان و ترکیبی بهره می برد. شما می توانید به بهترین ترجمه ها در سریع ترین زمان ممکن با این روش دست یابید.

ابتدا متن مورد نظر توسط گوگل ترنسلیت ترجمه گردیده و سپس مترجم انسانی با مهارت خود آن را ویرایش نموده و در کمترین زمان ممکن ترجمه  با کیفیت مهیا می گردد. مترجم انسانی می تواند محتوا را بدون نقص با کمک ماشین ترجمه نموده و اینگونه شما به ترجمه محتوا با کیفیت بالا دست می یابید.

این روش ترکیبی برای ترجمه هایی با حجم بالا، فرصت کم و ریسک پایین بسیار مناسب می باشد. سازمان های از ماشین های ترجمه حرفه ای تر به غیر از گوکل نیز برای این روش استفاده می نمایند. با روش ٰ MT+PE  شما می توانید هزاران پروژه را در کوتاه ترین زمان و بهترین کیفیت انجام دهید. این چیزی است که در دنیای تجارت الکترونیک امروز می توان رویکرد طلایی نامید.

MT+PE چیست؟
MT+PE چیست؟
ارسال شده در تاریخ 1397/05/22


گفتگوی آنلاین